Karosérie:        Kupé, dvoudvéřová čtyřmístná s dvěma nouzovými sedadly vzadu.


Motor:            Vodou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem  OHV

                        s   hliníkovým blokem  a  litinovou hlavou.

Zapalování:    Mechanické kontaktní, cívka s předřadným odporem.

                        Nahrazeno bezkontaktnímelektronickým zapalovámím z Favorita. 

Nápravy:        Přední - s lichoběžníkovými nameny, torzním stabilizátorem, hřebenové řízení. 

                                     Rozchod původně 1320mm nyní náprava z typu M rozchod 1390mm.

                        Zadní  - úhlová s "vlečenými rameny" , homokinetické klouby Lobro.

                                     Původní rozchod 1270mm zvětšen průchozími podložkami na 1340mm.

Převodovka:    Čtyřstupňová se stálým převodem 4,22 (nyní již pětistupňová s převodem 3,9)

 

  Zdvihový objem

1174 ccm

Vrtání/Zdvih

72/72

Kompresní poměr

9,5

Max.výkon/při otáčkách

40,5 kW / 5200

Max kroutící moment/ot

85,5 Nm /při 3250ot