Majitelem týhle Gardovky sem se stal v roce 1998. Byla výhoda že jsem jí kupoval od známýho tak jsem nekupoval zajíce v pytli a  věděl co od ní můžu očekávat.

První úpravou mýho plechovýho miláčka byla generálka spodku motoru . Jezdím se 120 tak holt musím využívat motoru na horní hranici rozumných otáček.....akorát že já a motor jsme se na této hranici heshodli.

Taky se mi zdálo, že je podvozek poněkud úzkej taxem dal místo původní přední nápravy M-kovou a na zadní nápravu hliníkový podložky s průchozíma dlouhejma šteftama. Tím sem docílil rozšíření na přední nápravě 2x30 a na zadní 2x35mm.

Taky sem nebyl spokojenej se plácačkovitejma zrcatkama. Místo nich jsem namontil kapky ala Beskyd Sport kerý sem koupil za levnej peníz od U-Geena.(dyž je chudák viděl na aute zjistil ze vypadaj docela dobře i když na jeho autě se mu nelibily).

No a když byly kapky namontovaný, vyrazil sem směr Mělník na sraz škodofkářů.První fotka je už ze závěru když už tam bylo jen pár aut a na tej druhej sem s U-Geenovo sedanem.

  

Abych si trošku zpříjemnil jízdu obral jsem otce o starší autorádio z tehdy naší rodinou čerstvě nabytého Favorita a do dveří zadlabal dvoupásmové reproduktory. Zdvojená protihluková izolace za zadními sedadly mírně snížila hluk v interieru, i když mě dělá největší randál převodovka takže to nebyla až taková sláva.

Interiér byl  vzhledově zachovalej a tak jsem "vylepšoval" jen drobnostmi. Přístrojovku jsem polepil samolepicí folií imitující kořenový dřevo, pořád vypadávající kryt kulisy řazení sem nahradil koženkovou fuseklí  vyměnil koberce a sem tam přidal nějaký víčko z leštěnýho hliníku.

Už delší dobu sem pokukoval po čtyřech světlech GLS s kovovou mřížkou. Otci se podařilo sehnat kompletní masku i se světlama, a potom už bylo přestavění masky prací na jedno odpoledne.Při tě příležitosti jsem musel spravit na levé straně držák hrnce kterej byl vyrezlej akorat kolem plastový zacvakávací matky, která tudíž vypadávala.

Ze starých otcových zásob sem vybral přední pružiny původně určený na rallyovou stovku a vyměmil za původní....výsledek: snížení předku kolem 80mm a kola drnkající o blatníky (trošku sem jim domluvil ale i tak mi v při plnym rejdu pří velkým propružení občas brnknou)

Tou dobou se konal sraz na Štilci u Českých Budějovic. Vzhledem k tomu že spanilá jízda vedla skoro kolem přítelkyně baráku tak jsme se tam s Asterixem Jeitem a U-Geenem zastavili, protože Asterix toužil po tom mít snížený auto uřezáním pružin.Flexu, golu a hever sem vzal s sebou na spanilou jízdu a cestou nazpátek jsme brka zkrátili.

     

     

   

Rok na to se přijel U-Geen podívat s přítelkyní na krásy jižních čech, a vzhledem k tomu že byli ubytováni u rodičů mojí mladé tak jsme si nejen pokecali ale u toho kecání sem si i vyzkoušel jestli by mi na auto pasovaly U-Geenovo votvíráky :-). 

myself1orez.jpg (34886 bytes)  myself2orez.jpg (27462 bytes)  myself3orez.jpg (25072 bytes)

Fotky z dubna 2001 který sem fotil když jsem si dělal fotodokumentaci kvůli podložkám (abych to moh hodit na web).

 

   

14. dubna 2002 se mi podařilo podruhý vylágrovat motor, a při příležitosti výměny motoru sem si vyblejsknu auto. Je ted' sice zas jak motorovej člun, protože když jsem loni řezal diru do kastle aby se mi tam vešel pětikvalt, tak sem s krátkejma nebyl schopen vyjet na rampu.

   

9.-11. srpna 2002 jsem vyrazil na sraz s kamarádama z konference do autokempu Pávov u Jihlavy. Akce to byla vskutku parádní (a výživná :-)). Více informací o tom, jak sraz vypadal najdete na Kanárkově webu. Marcel měl s sebou digitál a samozřejmě fotil jak divej. Do hledáčku se mu dostalo i moje auto (spíš sem mu ho tam přistrčil ). Musím uznat, že auto vypadá na fotkách výrazně líp než v reálu. Nevím čím to je, ale drobné opravy laku a občas pomerančovej lak se na fotce dost ztratí.